Co jeść, żeby schudnąć? - zbednekalorie
15550
post-template-default,single,single-post,postid-15550,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-14.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Co jeść, żeby schudnąć?

Co jeść, żeby schudnąć?

Klamka zapadła – chcesz schudnąć. Gratulujemy decyzji! Pewnie zastanawiasz się, czy uda Ci się osiągnąć cel bez wspomagania się kupnymi środkami na spalanie tłuszczu. Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – tak, bo najlepsze spalacze tłuszczu masz w swojej kuchni. Zobacz, co pomaga spalać tkankę tłuszczową.

 

Naturalne produkty przyspieszające metabolizm

Oto lista sprawdzonych produktów, których obecność w diecie wspomoże Twoje starania w odchudzaniu:

  1. Kawa – zawarta w niej kofeina nie tylko pobudza nasz umysł, ale również metabolizm i jednocześnie ogranicza apetyt. Warto wypić ją już rano i wczesnym popołudniem, ale pamiętaj – jeśli dodasz cukier i mleko nie będzie ona już taka dietetyczna.
  2. Zielona herbata – czyli alternatywa dla osób, które nie lubią kawy. Zawarte w niej katechiny to substancje aktywne, które  mogą jednocześnie przyspieszają przemianę materii, ograniczają łaknienie, a ponadto zapobiegają odkładaniu się nowej tkanki tłuszczowej. Bez obaw możesz pić nawet kilka filiżanek dziennie.
  3. Pieprz cayenne i imbir – zawarta w nich kapsaicyna poprawia krążenie krwi, a przez to zwiększa ilość energii zużytej do produkcji ciepła. Dodatkowo, zmniejsza apetyt i sprawia, że mniej tłuszczu się odkłada, a metabolizm przyspiesza.
  4. Cynamon i kurkuma – substancje aktywne tych przypraw stabilizują poziom insuliny i rozgrzewają.
  5. Cytrusy – witamina C wpływa na wytwarzanie L-karnityny, która powoduje, przetwarzanie tłuszczu w energię zamiast odkładać ją w komórkach. W tej roli najlepszy jest grejpfrut – zjedz pół przed każdym posiłkiem, a możesz nawet podwoić ilość pożegnanych kilogramów.
  6. Ocet jabłkowy – zawarty w nim kwas jabłkowy jest tym, co pomaga spalić tłuszcz przez ograniczenie wchłaniania części tłuszczu z pożywienia. Bezpieczniej jest stosować go jedynie „od święta”.
  7. Niskotłuszczowe produkty mleczne – zawarty w nich wapń powoduje rozbijanie tkanki tłuszczowej, która zalega pod skórą. Jeśli chcesz dostarczyć potrzebną organizmowi porcję tegoż pierwiastka, jedz codziennie równowartość około trzech szklanek jogurtu naturalnego – może być w postaci innych fermentowanych produktów. Pamiętaj o wyborze tych z jak najprostszym składem i niską, ale nie zerową, zawartością tłuszczu.

 

Jak widzisz, możesz jeść i spalać tkankę tłuszczową. Powodzenia!